Twovampires läggs ner

Vi på twovampires har tyvärr bestämt oss för att lägga ner bloggen.
Ni har säkert märkt att uppdateringarna har blivit allt färre och färre, och istället för att blogga kanske endast en gång i månaden så har vi bestämt oss för att lägga ner bloggen. Vi har väldigt mycket i skolan och utanför bloggen som pågår just nu och vi har tyvärr varken tid eller ork att fortsätta blogga.
Det här är såklart väldigt tråkigt för oss eftersom vi har haft världens bästa läsare som har kommenterat och hjälpt oss en massa med bloggen, om det inte hade varit för er hade bloggen nog varit nedstängd för länge sedan!
Så tack till alla er som kommenterat, läst våra inlägg och besökt twovampires dagligen, det har varit riktigt kul!

Många kramar,
Lisa och Tesla
Twovampires


Vi kommer inte att ta bort bloggen, utan den och alla inlägg kommer att finnas kvar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Nej, shit vad tråkigt! :(

Men lycka till med allting och tack för en jättebra blogg!

2012-05-23 @ 17:54:43
URL: http://kelso.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va sorgligt jag kommer sakna er och Twovampires!<33

/ Kram och puss

2012-05-23 @ 18:04:01
URL: http://vampyrsystrarna.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

va tråkigt, kommer sakna er.

men det har vart en sjukt bra blogg. :D

lite tråkigt att eran fanfic slutar :/ såg verkligen fram emot fortsättningen :D

men ändå, tack för en grym blogg

2012-05-24 @ 06:23:07
Postat av: VampireWeb

Riktigt sorgligt att höra! Men står vi eran sida till 100%, speciellt nu när de börjar bli sommar och man har annat att tänka på pus så mycket i skolan nu innan sommarlovet. Tog samma beslut när jag la ner VampireWeb fast de var ett tag sen, men man saknar de stunder med det är även väldigt skönt. Tycker ni gör helt rätt i att behålla bloggen. Ni två har varit fantastiska på att blogga, ni var en av anledningarna till att jag startade vampireWeb. :)



Många kramar!!

2012-05-24 @ 17:15:04
URL: http://vampireweb.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Neej :(

Ni har varit bäst! Lycka till!

2012-05-24 @ 19:07:17
Postat av: Jenny W

Jag saknar redan eran blogg. Ni har gjort ett fantastiskt bra jobb. Jag hittade den bland kommentarerna när VampireDiaries.se slutade. Och jag har inte hittat någon annan "vampyr" blogg som har varit så väl uppdaterad som eran. Så jag undrar om ni eller någon annan har något tips på en bra blogg om vampyrer?



Tack för den här tiden! Lycka till!

2012-06-01 @ 18:21:03
Postat av: Hanna

fan vad synd upptäckte precis eran blogg och tyckte den var skit bra !!!!!!!!!!!!

2012-06-03 @ 19:02:57
Postat av: Sandra

Jenny W: Du kan följa min blogg som heter www.vampyrsystrarna.bloggplatsen.se där skriver jag om TTS, TVD, HON, VA, vampyrer plus om böckerna jag läser.

Så om du söker en blogg som Twovampires kan du följa min :)

2012-06-08 @ 16:34:40
URL: http://vampyrsystrarna.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Hej!
På Kellan Lutz Sweden rensar vi just nu bland våra länkbyten, tyvärr så har vi tagit beslutet om att ta bort Din blogg/sida från våra länkbyten på grund av praktiska skäl. Har du frågor kan gärna maila till oss, eller skicka en kommentar på vår sida.

Ha det bra!
MVH Alexandra | Kellan Lutz Sweden

http://kellanlsweden.blogg.se
Mail: [email protected]

2012-08-06 @ 19:57:15

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0