Svar på kommentar !

Kim om Dagens Bild ♥:
jag älskade bilden!!!
Det är typ Alkemisten Sydney det ska föreställa?
Men jag undrar vem det är på bilden, skille vara enormt tacksam om du/ni kunde svara genom ett inlägg och säga vilken kändis det är eller vad kändisen heter:)

Svar: Jepp det ska föreställa Sydney på bilden.
Jag har letat överallt, men jag har tyvärr inte hittat vad tjejen på bilden heter :(. Mitt tips är att kolla på den här sidan : http://i-love-you-roza.tumblr.com/ det var där jag hittade bilden, så du kanske kan fråga henne ;).
Hoppas du blev nöjd med svaret i alla fall :).

Är det någon av er läsare som vet vad hon heter?

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0