Bloodlines framsida

Framsidan till Vampire Academys spin-off serie Bloodlines har släppts! Vad tycker ni om omslaget?



Okej, man vet ju att en av huvudpersonerna i Bloodlines kommer att vara Sydney. Det är ju även hon som är på framsidan av boken (kolla in lilje-tatueringen på kinden). Men vi vet ju inte vem killen är på framsidan. 
Men som tur är så har Richelle Mead gett oss några ledtrådar via hennes twitter om vem det kan vara, så här skriver hon:

"The guy is the one left hanging at the end of Last Sacrifice."

"I guess my enigmatic clue was too enigmatic about the guy. He was a significant character, if that helps. I.e., not Ian." 

"So, ask yourselves, which guys' fates are big question at the end of LS? Someone w/a happy ending has no need for more in a new series."

Så vad tror ni? Jag har själv några ideer om vem killen kan vara.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag tror att det kan vara Adrian.. För om man läser om boken står det ju att Sydney, Jill, Eddie & Adrian kommer vara viktiga karaktärer i Bloodlines. Och om man kollar på honom och tänker på håret & ögonen, ja, det är något sånt som jag tänker mig Adrian. Vem tror du? :)

2011-04-24 @ 21:47:20
URL: http://itsmyheavennotyours.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0