Svar på kommentar !

filippa om Destined cover:
jag älskar verkligen House of Night böckerna, har läst alla böcker om och om igen haha. när jag väl får tag i boken tar det max 2 dagar innan jag läser ut dom. Läste precis ut ''Uppvaknandet'' -sjukt bra
så nu undrar jag när nästa bok kommer ut? du verkar ha koll så tacksam för svar! (:

Svar: Nästa bok ur House Of Night serien (bok nr 9) har faktiskt redan kommit ut, men endast på engelska. Boken heter "Destined". Tyvärr så vet jag inte när boken kommer ut på svenska, men du kan köpa boken på engelska här! 

Kommentarer
Postat av: Bianca Grapengiesser

Boken destined kommer att släppas på svenska den 15 juni. Den kommer att heta ödet.

http://www.bokus.com/bok/9789163870828/odet/

2012-02-11 @ 17:15:20

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0