Svar på kommentar !

Jessica om Dagens Fråga:
jag har läst alla 5 ofcourse:)
längtar tills den 6 kommer ut;)
Och förresten jag förstod inte skulle den 6 boken vara ur någon annans perspektive?
eller?

Svar: Bok 6, som heter Last Sacrifice på engelska, kommer att vara ur Roses perspektiv. Det är den sista boken ur Roses perspektiv, men det kommer att komma en ny Vampire Academy serie som kommer att kallas för Bloodlines där Sydney kommer att ha huvudrollen. Även Adrian, Jill och Eddie kommer att ha lite större roller.
Så alltså 6:e boken är den sista boken om Rose och den sista i själva Vampire Academy serien. Bloodlines kommer att vara en spin-off serie till VA.
Hoppas du förstod lite bättre i alla fall, är inte så bra på att förklara ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo nu förstod jag tack! hehe jag kan vara lite trög jag också!;)

2011-04-12 @ 19:04:31
URL: http://thevampireobsession.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0