Svar på kommentar !

Spoilers om man inte har läst Vampire Academy!

Emma om Svar på kommentar !:

Jag behöver bara fråga en sak, för jag har nämligen läst dem två första böckerna av Vampire Academy böckerna och då älskar jag verkligen Dimitri men jag råkade läsa någonstans att Dimitri blev stiogi och då känns det som det kommer förstöra böckerna liksom....
Men tycker ni att det är värt att läsa 3,4 & 5 böckerna ändå??
eller tycker ni dem är dåliga??
vilken bok tycker ni är bäst av böckern??
föresten är ni team dimitri eller team adrian??
verkligen tacksam för svar!!

kramar

Svar: (Lisa:) Jag tycker att du absolut ska läsa dem andra böckerna :D Dem är verkligen jättebra och även om Dimitri blir strigoi så är dem ändå jättebra. Jag vill inte avslöja för mycket, men om jag säger så här: Rose kommer verkligen att göra allt hon kan för att hitta ett sätt att förvandla Dimitri tillbaka till en dhampir :P
Oj! Det är jättesvårt att välja vilken bok jag tycker bäst om. Jag gillar 6:e (Last Sacrifice) jättemycket, men jag gillar även den 4:e och andra boken. Men det är jättesvårt att säga en bok!
Jag är team Dimitri :D

Tack för frågan! 

Julia
om Svar på kommentar !:
jag älskar verkligen din blogg för du skriver om så bra saker och verkar vara väldigt snäll för du skriver väldigt snälla kommentarer hela tiden!

Svar: Tack så jättemycket! Sådana här kommentarer värmer verkligen :D

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0