Svar på kommentar !

Jessica om Kommentera mera !:
Så där försetäller jag mig typ Adrian!!!

Det är så lik han!!

Jag är team Adrian eller jag kan presic inte bestämma mig så jag vet inte ibland är jag team adrian och ibland är jag team Dimitri!!;)
vilket team är du/ni?

Svar: (Lisa:) Jag är helt klart team Dimitri, men jag älskar Adrian också, särskilt gillar jag honom i Spirit Bound (Andens Kraft) när han ställer upp så mycket för Rose. Men som sagt jag är team Dimitri.
         
(Tesla:) Jag vet inte riktigt för jag har faktiskt inte kommit till den biten när man får träffa Adrian. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag behöver bara fråga en sak, för jag har nämligen läst dem två första böckerna av Vampire Academy böckerna och då älskar jag verkligen Dimitri men jag råkade läsa någonstans att Dimitri blev stiogi och då känns det som det kommer förstöra böckerna liksom....

Men tycker ni att det är värt att läsa 3,4 & 5 böckerna ändå??

eller tycker ni dem är dåliga??

vilken bok tycker ni är bäst av böckern??

föresten är ni team dimitri eller team adrian??

verkligen tacksam för svar!!



kramar

2011-04-04 @ 21:59:38
Postat av: Julia

jag älskar verkligen din blogg för du skriver om så bra saker och verkar vara väldigt snäll för du skriver väldigt snälla kommentarer hela tiden!

2011-04-04 @ 22:04:18

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0