Svar på kommentar!

evelynmekaiser om House Of Night 9 på svenska:
Äntligen hittar jag nån som har koll! :) Jag blev lite förskräckt när det senaste jag hörde var att den kom ut på engelska i November förra året och tänkte att det skulle dröja inna den kom på svenska! Men då har ja en annan fråga, ska det bli 10 böcker eller bara 9? Vet du möjligen det oxå? Kram!

Svar: Hej! :) Totalt planeras det faktiskt att ges ut hela 12 böcker! Den tionde boken kommer att heta Hidden och planeras att komma ut på engelska i oktober 2012 :) De två sista böckerna har inte fått någon titel eller något release date än (inte vad jag har hört i alla fall!). 

Kram på dig och tack för din fråga :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Kan ni skriva upp hur böckerna går i ordning? alltså, 1, 2 osv för jag läste böckerna ett tag men sen gick det ca ett halvår och nu vet jag inte vilken jag läste sist :(

2012-03-07 @ 20:16:19
URL: http://kelso.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0