Vampire Academy

Det är mycket som händer nu inom Vampire Academy, så jag tänkte sammanfatta det hela lite så att det kanske inte blir lika förvirrande!

Bloodlines- Bloodlines är första delen av en spin-off serie till Vampire Academy. Sydney kommer att vara huvudpersonen, men även Jill, Adrian och Eddie kommer att ha lite större roller.
Boken kommer att släppas den 23 augusti 2011, och det verkar som om att den även kommer att släppas i Sverige då. Du kan tex se det på cdons hemsida. HÄR kan du läsa en intervju med Richelle där hon pratar mycket om Bloodlines. HÄR har du Bloodlines hemsida.



Vampire Academy The Ultimate Guide- The ultimate guide är som en slags guide till Vampire Academy. Den kommer att släppas 15 november 2011 i USA, datumet för Sverige vet jag inget om än men uppdaterar så fort jag vet! HÄR kan du läsa lite mer om den.

 

Vampire Academy: A Graphic Novel- Sedan så kommer det ju även en serie-berättelse till första boken av Vampire Academy (törst på svenska). Boken kommer att släppas den 23 augusti 2011 i USA, alltså samma dag som Bloodlines. När den släpps i Sverige vet jag inte än, men uppdatera så snabbt jag vet något!



Vampire Academy filmen- Som nog nästan alla vet så kommer ju även Vampire Academy att bli en film. Richelle Mead har sålt Vampire Academy till Preger Entertainment. Om ni vill veta den senast råder jag er till att kolla in lite då och då på Vampire Academy Movies officiella facebook-sida.

Så, nu hoppas jag att det blev i alla fall lite enklare att förstå allt det här :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja visst är den underbar videon

2011-04-26 @ 01:39:21
URL: http://thesalvatorebrothers.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0