Rösta Rösta Rösta ! Viktigt för alla VA-fans !

Som många VA-fans kanske redan vet så är Spirit Bound nominerad i "Childrens book's week i kategorin "Book of the year". Och nu är det så att Richelle har gjort en liten deal med oss fans:his family in Russia.”

"Since December, I've been asked constantly to write about what happens when Dimitri goes back to visit his family in Russia. I've been undecided about whether I wanted to do this or not. I do have to write a short story for an upcoming anthology... but here's the deal I'll make you: Spirit Bound wins the CBCAs, I'll write this anthology story about Dimitri and Rose going to visit his family in Russia."
-Richelle in her new blog post

Så nu måste vi ju verkligen ta och rösta på Spirit Bound ! Vi vill ju ha en berättelse om Rose och Dimitri när dem åker tillsammmans för att hälsa på hans familj i Ryssland, eller hur? 
Så se till att rösta HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR !!!!  

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0