Svar på kommentar !

E R I K A - my life, my thougt's om Rose||Dimitri||Adrian: The Way He Makes You Feel:
ååh! den var riktigt bra gjord! :D
en liten fråga: J.L smith har ju skrivit "lura döden" i bokserien natten värld, och jag undrade bara om det finns någon mer bok i den serien ?! :)

Svar: Jag vet inte/kan inte så jättemycket just om Nattens Värld av L.J Smith, men det jag har sett är att det bara en så länge har kommit ut den en bok i svensk översättning som just heter Att Lura Döden. De andra böckerna finns bara än så länge på engelska.
Men som sagt så vet jag inte så mycket om Nattens Värld så mitt tips är att fråga någon i biblioteket eller i en bokhandel.
Hoppas svaret hjälpte dig lite i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Erika - My life, my thougt's

Tack för svaret ! :) jag får kolla runt lite :)

2011-05-12 @ 23:41:18
URL: http://ovk.blogg.se/
Postat av: Martina

MORSDAGS-REA på utvalda smycken och flera andra fina smycken till billiga priser! =)

Ha en bra dag, kram!

2011-05-13 @ 00:16:19
URL: http://stylebymartina.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0