Svar på kommentar !

nathalie om MTV intervju med twilight-cast:
Du vet förut så brukade Nikki reed och Kristin Stewart vara kompisar vad hände sen jag ser aldrig de tillsammans?! är de inte kompisar längre eller?

Svar: Som ganska många vet så gillar ju inte skådespelarna ur TTS att prata så mycket om sitt privatliv så jag tror att det inte är någon som riktigt vet varför ;). Men om jag skulle gissa kanske det beror på att Nikki dejtade Robert Pattinson först och nu gör Kristen det? :)
Fast jag tror att KStew och Nikki fortfarande är väldigt bra vänner även fast de kanske inte syns tillsammans på bild så mycket :D.
Hoppas du blev nöjd med svaret!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0