Sneak peek på kapitel 10 av vår fanfic

Vi har fått en önskan om att lägga ut en liten sneak peek på nästa kapitel av vår fanfic och självklart så kan vi göra det! :D

”Jag är så ledsen …” viskade jag. Om jag skulle prata nu visste jag att jag skulle börja gråta, och det fick inte hända. Men samtidigt stod jag verkligen inte ut med att se hans smärta … Prövande la jag en hand på hans axel, när hans inte slog bort den eller drog sig undan, kramade jag om honom. ”Jag är så ledsen.” mumlade jag på nytt och strök honom över ryggen.

Kommentarer
Postat av: VampireLove

Åhh vad jag längtar till det kapitlet kommer ut! Eran fanfic är jätte bra! :)

2011-08-16 @ 12:42:20
URL: http://vampirelove.bloggplatsen.se
Postat av: Saaaara

GUD vad jag längtar! när kommer kapitel 10 ut??:)

2011-08-21 @ 17:07:10

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0