Svar på kommentar !

Sofia om Andens Kraft:
jag har precis läst andens kraft och jag börjar nu känna lite seperations ångest över att sista boken kommer snart. Sista boken..! ..Filmerna är inget för mig för jag vet redan att det kommer vara en besvikelse.. tyvärr. Liksom var kan man hitta det perfekta dimitrin? Eller Rose? Between din blogg är grymt bra! :)

Svar: Först och främst: TACK! Vi blir alltid lika glada över sådana kommentarer. Nu till din fråga!
Jag har läst alla böcker i Vampire Academy serien så jag förstår verkligen hur du känner. Men det bästa är ju att Richelle Mead skriver en spin-off serie till Vampire Academy som kommer att kallas Bloodlines. Rose kommer tyvärr inte att vara huvudpersonen men hon kommer att finnas med i boken, lika så Dimitri. Richelle gjorde en intervju som handlade mycket om Bloodlines, du kan läsa den HÄR. Det kommer även en "Vampire Academy - The Ultimate Guide", du kan läsa mer om den HÄR.  

Tack för din fråga!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0